  • Data: 2002-12-09 21:38:45
    Temat: Re: Powalili mnie na kolana.
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    news:at30ek$1tg$1@foka.acn.pl...
    > "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > [.....]

    > najgorzej jak się ktoś nie zna i najgłośniej krzyczy :))

    Nie krzyczę, tylko spokojnie informuję, nie chciałbym, żeby ktoś
    niepotrzebnie stracił swoje oszczędności.

    > problem pojawia się w momencie, kiedy stron jest w ramce i część danych
    > idzie jako dane szyfrowane, a część jako nieszyfrowane
    > bo po co na przykład szyfrować arkusz styli albo nagłówek strony ??? albo
    > tabela opłat i prowizji ?????
    > przecież to obciąża i serwer i twój komputer .... a pożytku z tego żadnego

    Nie gniewaj się, ale mówiąc b. delikatnie, to co piszesz nie pokrywa się z
    rzeczywistością

    > certyfikat nie serwera oraz certyfikat wydawcy nie został cofnięty ?????

    Oczywiście, że sprawdzam

    > co nie zmienia faktu, że klientem WBK jestem jeszcze ok 33 dni, bo właśnie
    > przed chwilą dostałem nowiutką kartę Multi ze zdjęciem :)))

    Gratuluję, jestem ich klientem ponad 10 lat. Nie zmienia to jednak faktu, że
    zawalili i to bardzo

    Jankiewicz