-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RD <r...@g...com1>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Poważna awaria w mBanku?
Date: Thu, 29 Mar 2012 09:19:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <jl12dn$ird$1@node2.news.atman.pl>
References: <jkuevf$p94$1@inews.gazeta.pl> <jkuvcv$dik$1@node2.news.atman.pl>
<jkv2np$9d0$1@inews.gazeta.pl> <jkvc3u$88d$1@usenet.news.interia.pl>
<jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: z-atman.vast.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1333005559 19309 217.17.33.134 (29 Mar 2012 07:19:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Mar 2012 07:19:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:11.0) Gecko/20120312 Thunderbird/11.0
In-Reply-To: <jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569196
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-28 18:24, maruda pisze:
> mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
> stało".
> Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność,
> czy-co?
W przypadku handlu w internecie, konto w mBanku pozytywnie wpływa na
odbiór firmy/sprzedawcy przez Klienta, kiedy ten również ma konto w
mBanku. A znaczna część kupujących przez internet ma.
Wpłat dokonuję we wpłatomacie Multibanku (jeśli trzeba), ale zwykle
dokonuje przelewu na inne konto firmowe (w innym banku), więc brak
oddziału aż tak nie przeszkadza.
Codzienna bolączka to wyszukiwarka - mogłaby być lepsza, umożliwiająca
wyszukiwanie dowolnego ciągu znaków z pól typu nadawca/tytuł przelewu.
Ale generując odpowiednie pliki eksportu da się to załatwić "na około".
Niestety brak oddziału to w określonych (rzadkich jednak) przypadkach
duży minus. Ot, chociażby ostatnio, miałem przez 10 dni zablokowane
konto, w tym 7 dni czekałem na odpowiedź banku na moją "dyspozycję"
(reklamację tego stanu rzeczy). Po 6 dniach dostałem informację z
przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez
te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem
takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku
przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...
Ale tak mogłoby być w każdym banku, chociaż wydaje mi się, że
załatwiłbym to szybciej w oddziale dowolnego banku, niż przez telefon -
gdzie można tylko się wypłakać, a na rozpatrzenie sprawy trzeba czekać w
kolejce 7 dniowej.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.12 16:19 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie