    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Date: Thu, 29 Mar 2012 09:19:17 +0200

    W dniu 2012-03-28 18:24, maruda pisze:

    > mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
    > stało".
    > Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność,
    > czy-co?

    W przypadku handlu w internecie, konto w mBanku pozytywnie wpływa na
    odbiór firmy/sprzedawcy przez Klienta, kiedy ten również ma konto w
    mBanku. A znaczna część kupujących przez internet ma.

    Wpłat dokonuję we wpłatomacie Multibanku (jeśli trzeba), ale zwykle
    dokonuje przelewu na inne konto firmowe (w innym banku), więc brak
    oddziału aż tak nie przeszkadza.

    Codzienna bolączka to wyszukiwarka - mogłaby być lepsza, umożliwiająca
    wyszukiwanie dowolnego ciągu znaków z pól typu nadawca/tytuł przelewu.
    Ale generując odpowiednie pliki eksportu da się to załatwić "na około".

    Niestety brak oddziału to w określonych (rzadkich jednak) przypadkach
    duży minus. Ot, chociażby ostatnio, miałem przez 10 dni zablokowane
    konto, w tym 7 dni czekałem na odpowiedź banku na moją "dyspozycję"
    (reklamację tego stanu rzeczy). Po 6 dniach dostałem informację z
    przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez
    te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem
    takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku
    przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...

    Ale tak mogłoby być w każdym banku, chociaż wydaje mi się, że
    załatwiłbym to szybciej w oddziale dowolnego banku, niż przez telefon -
    gdzie można tylko się wypłakać, a na rozpatrzenie sprawy trzeba czekać w
    kolejce 7 dniowej.