  • Data: 2015-01-13 01:11:03
    Temat: Re: Powrót kuponów na allegro, tym razem... 10 zł
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-12 o 09:00, ls pisze:

    > Nie ma sie co pienic:
    > Wykorzystujac kupon wybierasz cos za 50zl, kosztuje Cie to 40zl.
    > Jak masz konto w BNP wraz z wiadomym tabletem (lub bez), oszczedzasz dodatkowo 3%.
    > Czyz zycie nie jest piekne?

    Nie jest :)
    Chciałem coś kupić mobilnie korzystając z w/w bonusa
    i za każdym razem przy wyborze płatności za pośrednictwem PayU
    - płatność anulowana :]

    Dopiero przy wyborze w mobilnym allegro płatności kartą - dokonało się
    - oczywiście płatność realizowana przez PayU
    i tą samą kartą która jest podpieta w PayU

    No cóż za 10 zeta zostałem testerem ... choć wolałem wcześniej za 20 ;)

    Pozdro