    From: "~WD" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożeganie Citianku :-)
    Date: Fri, 2 Jul 2004 20:51:09 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@azr156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Nic mnie już nie jest w stanie tam zdziwic :-) Przeżyłem sporo z nimi :-)))
    > (3 lata z Citi i rok,dwa z handlobankiem)

    ;-)

    > Tak samo jak nic w BZWBK nie jest w stanie mnie zdziwic (ale to od
    > miesiaca - kiedy to zobaczylem niedysponentk,e ktora na slowa, ze dlugo
    > trzeba czekac aby cos zalatwic (15 min) powiedziala naprawde zdziwiona "TO
    > BYŁO DŁUGO?") :-))

    Jednen z klientów (sp. z o.o.) mial rachunek w wbk. To było wtedy co
    przechodzili na nowy system. Jednego miesiąca cos im sie spsuło i nie wyszły
    przelewy do ZUS. Później jeszcze przez 2 tygodnie nie potrafili wysłać tych
    przelewów (zus). Zeby bylo śmieszniej - mieli linie kredytową, ktora sie akurat
    kończyla. Oczywiscie bank profilaktycznie (chyba chcieli zwiekszyc) zawołał o
    zaśw.o niezaleganiu z ZUS. Jako ze wbk nie wyslał przelewów to na zaśw. mieli na
    ze zalegają ;) I co zrobił bank ? Wypowiedział im umowę kredytową ;D
    Później - wysłał w końcu te przelewy (zus) ale ..... TRZY razy !! Nie muszę
    chyba mówić, ze ZUS nie zwraca nadpłaconych składek.
    Ale to nie koniec. Na zdecydowany sprzeciw wycofali wypowiedzenie kredytu,
    tylko, że....... coś nie mogli kredytu ponownie uruchomić. Następnie kredyt
    jednak uruchomili, ale nie na tym koncie co trzeba (chyba jakiemus innemu
    klientowi) ;)
    No ale finalnie po trzech miesiacach w koncu kredyt sie pojawil ;) Co oczywiście
    nie oznacza, ze przelewy ZUSowskie zaczęły działać...
    Jak jest teraz to nie wiem - szczerze mówiąc to nie chce wiedzieć ;D

    --
    Witek