  • Data: 2011-11-14 12:30:57
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j9qqis$6pb$1@usenet.news.interia.pl...

    > I chcesz to osiągnąć przy pomocy Palikota i jego gwardii ?.
    >
    > http://4.s.dziennik.pl/pliki/2604000/2604659-fr-efgr
    odzka2-643-482.jpg

    > Myśłisz że ten babochłop wie wogóle o czym ty mówisz ?. Myślisz że ta
    > ekipa będzie zaintereoswaniem czyś innym niż "walka z krzyżen" po raz sto
    > piedziesiaty dziewiąty ?.

    tego nie zrobi nikt na świecie
    zdajesz sobie sprawe jakby to uprościło system???
    ludzie by nie wypełniali pitów
    vat sie płaci w cenie i nie ma z tego wyjścia
    do kontroli by byli tylko przedsiębiorcy i tylko w zakresie vat
    człowieku, ilu urzędasów by poleciało...
    o ile mniejsze pole do korupcji...

    to tylko moje marzenie które sie nie ziści na kogo bym nie zagłosował

    ps
    a na kogo ty głosowałeś?