    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Date: Thu, 12 Jun 2008 13:01:43 +0200

    Użytkownik "Stefano" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:g2oioo$qsn$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Czy orientujecie sie może w jakim banku można uzyskać pożyczkę bez
    > weryfikacji w Biku ?
    > Jestem zadłużony w kilku bankach na ok.15.000 zł , należności sporo
    > przeterminowane ( jedna nawet z komornikiem na karku ) - odpada więc
    > mozliwosc wziecia kredytu konsolidacyjnego.
    > Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu na taką sumę abym mógł
    > pospłacac wszystkie swoje zaległosci i miec jedną stała ratę ?
    > Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
> [...]
    1.
    Wierzyciel SA, niestety mają duże wymagania i mimo niesprawdzania w BIKu
    wymagają dość wysoki dochód i obliczają surowo zdolność kredytową, wymagają
    poręczyciela ..ale to zrozumiałe, bo pożyczając chcą aby ktoś te pieniądze
    oddał, nie jest to fundacja. Jako ciekawostkę zauważyłem, że rata kredytu
    jest niższa niż w getin banku czy eurobanku.
    Komornik na wynagrodzeniu dyskwalifikuje.
    2.
    skok centrum udziela pożyczki bez biku a nawet oddłużeniowo-komornicze.
    http://www.silesia-centrum.pl/produkty/13/36
    3.
    jest prawdopodobne, że nie masz zdolności kredytowej wynikającej z prostego
    przeliczenia dochód-komornik (po odliczeniu kosztow utrzymania rodziny) nie
    wystarczy na ratę to są jeszcze firmy zajmujące się takim oddłużaniem przez
    konsolidację.. ale pod zastaw musi być np. hipoteka. Wygląda to mniej więcej
    tak:
    Bierzesz pod zastaw hipoteki szybki kredyt u nich ale np. na 20% rocznie na
    kwotę zadłużenia i później załatwiają usunięcie wpisów w bik i kredyt pod
    hipotekę ale trwa to np. kilka miesięcy.
    4. znaleźć bank spółdzielczy - coraz mniej jest tych banków
    niesprawdzających w biku, ale daje się znaleźć i jeśli jest coś pod zastaw
    to najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Czasami bank spółdzielczy mimo, że
    sprawdza bik to pośredników obsługuje bez sprawdzania np. "o.k. bank
    spółdzielczy w Knurowie" tak działa przez pośredników.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.