  • Data: 2004-09-07 17:31:29
    Temat: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    gornik wrote:

    > Jednych otrzeże, innych zachęci do pomysłów typu jednorazowy 50%
    > podatek od zysków banków.

    A nawet jeśli nie, to cała pisanina to szmatława demagogia.
    Jak można nazwać opłatę za usługę "karą"? Żarty w usenecie to co innego.

    Informacje są owszem, prawidłowe, ale bardzo stronniczo i wybiórczo
    przedstawione. A wystarczyłoby napisać po prostu o tym, jak jest naprawdę:
    takie a takie usługi się bankom nie opłacają, więc są drogie. I tyle.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!