  • Data: 2009-06-23 08:36:35
    Temat: Re: Prawda sie po malu przebija
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george pisze:
    > "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    > szczerze wątpię aby ruskie historie miały taki wpływ (pewnie bedzie to miało
    > podobny skutek jak historia z 1612).
    > Większą uwage skupiam jednak na aukcjach amerykańskich bondów w tym
    > tygodniu...
    > A co do Sarkozego... pozyjemy zobaczymy... tzn ciekawi mnie czy Francja ten
    > jego plan przetrwa.
    >
    > george

    Nie chodzi o "ruskie" historie, a o skoordynowaną i dobrze już widoczną
    próbę przedefiniowania historii Europy z ostatnich 100 lat przez
    największe i najbardziej wpływowe kraje (Niemcy, Francja , Rosja).

    Robione jest to nie beż powodów. Chodzi o to , by przekształcić UE w
    rodzaj socjalistyczne republiki centralnie rządzonej , ściśle
    współpracującej z powodów pragmatycznych (surowce) z Rosją, i złożenie
    na ołtarzu tej koncepcji ofiarę z racji stanu takich krajów pogranicza,
    jak Polska , Litwa , Czech itp.

    Może Tobie to nie przeszkadza. Mnie trochę tak.

    Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki
    giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie
    widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)