eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrawie darmowa bankowosc internetowaRe: Prawie darmowa bankowosc internetowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.inter
    netia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawie darmowa bankowosc internetowa
    Date: Sun, 15 Feb 2004 02:35:34 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 29
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <c0jdav$k1f$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com>
    <c0laoc$1v1$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com>
    <c0lbsq$5sp$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1076808934 22882 195.116.170.36 (15 Feb 2004 01:35:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Feb 2004 01:35:34 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:TrTtUoWG1SKSYZq+vVHOQ9GgZao=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285402
    [ ukryj nagłówki ]

    devnull <d...@n...net> writes:

    > A W.B. powiedzial:
    > "nie wiem skąd ten mit, że banki zarabiają kokosy na prowizjach od zakupów
    > kartą :( bo rzeczywiste dane tego nie potwierdzają"

    Nie dziwie sie. Zwlaszcza jak sie zadnej sensownej karty do placenia
    nie wydaje.

    > oraz
    >
    > "mBanku nie stać na ponadtrzyletnie sponsorowanie obrotu bezgotówkowego -
    > okazuje się, ze nasi klienci, ci ktorzy dają nam przychody, są de facto
    > zwolennikami obrotu gotówkowego i dlatego idąc za ich potrzebami ułatwiamy im
    > ten obrót

    ... i rozumiem, ze bank na tym zarabia? Bo o ile na platnosciach
    karcianych moglby zarabiac, o tyle na darmowych uslugach zarobic sie
    raczej nie da.

    > wiem, że nie jest to postępowanie wizjonerskie, ale to jest
    > racjonalne postępowanie, mBank zawsze slucha klientów i nie zamyka oczu
    > na ich
    > potrzeby. nasze dane wskazały jednoznacznie, jakie operacje bankowe należy
    > wspierać"

    Taaak, trzeba zająć sie projektowaniem nowej lodzi :-(
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1