eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemRe: Problem
  • Data: 2003-04-14 22:04:34
    Temat: Re: Problem
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    .:qmq:. <q...@p...onet.pl> napisał w
    news:b7efit$snp$1@korweta.task.gda.pl:

    > Witam, mam taki mały problemik i nie wiem co robić:

    Nie taki znowu mały :)

    > Więc chodzę tak juz jakis czas i czekam
    > dopytuję i nic z tego nie wychodzi. Zwroty na poczcie z tego dnia, w
    > którym dokonałem przelewu były już zrealizowane, więc nie wiem czy
    > będzie w ogóle ten zwrot.

    Nie bądź frajer! Jeśli masz komputer, to z niego korzystaj! Siadaj i
    pisz na pocztę pismo, że prosisz o wyjaśnienie, co się stało z Twoim
    przelewem, który nie został zrealizowany.
    Napisz, że podany numer r-ku był o 2 cyfry za krótki, więc przelew
    powinien do Ciebie już dawno wrócić, a tak się nie stało (tutaj musisz
    podać wszystkie daty, aby zobrazować przewlekłość działania Poczty
    Polskiej).
    Pismo takie składasz w urzędzie pocztowym za pokwitowaniem odbioru i
    przestajesz ie. denerwować, bo teraz problem jest na głowie kierowniczki
    urzędu pocztowego - niech teraz ona się denerwuje :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1