eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
  • Data: 2004-07-01 16:09:02
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:cc0t0u$qk5$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@b...pl> napisał(a):

    > Nie wiem kim jest Twój promotor i co sądzi o tym problemie ;-))) .
    > Trochę to z resztą dzecinna argumentacja (w stylu - "mam starszego
    > brata, który Cię zbije" ;-)))) IMHO Ty mylisz 2 rzeczy - zakaz
    > dysponowania prawem do wynagrodzenia (czyli np. zrzeczenia się pensji
    > na rzecz kuzyna), a prawem wydania przez pracownika dyspozycji, co do
    > sposobu wypłaty. BTW - ten "promotor" to na tym "uniwersytecie" co
    > to ma 5 lat i jeszcze nie zdążył się "zorganizować" ;-)))) ?

    Chyba trafiony-zatopiony :-D . Bo jeśli hania nie wkłada w usta tego
    gościa własnych interpretacji, gdzie z uporem myli pojęcia - to facet
    musiał prawo kończyć na bardzo tajnych kompletach ;)

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]