    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Eurobankiem
    Date: Sat, 19 Dec 2009 20:40:39 +0100

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hgj4o6$dr1$1@news.interia.pl...
    > "Krzysztof" news:hgj5am$2h0b$1@news2.ipartners.pl

    > ten
    >
    > Do czego możesz porównać ich system? Idą w stronę mBank/Multibank czy
    > eurobanku? :)
    > Jeżeli moja wiedza jest poprawna to w Meritum siedzi Lachowski a to IMHO
    > pod
    > względem systemu powinno być dobrą wróżbą. Jeżeli możesz napisać własne
    > odczucia odnośnie ich systemu będę bardzo wdzięczny (pozostali grupowicze
    > zapewnie również).

    Z mbankiem rozstalem sie juz kilka lat temu, a przez ten czas zrobili juz
    chyba troche zmian. Meritum- duzo roznych rzeczy, ktore pewnie wyjda w
    trakcie wiekszego uzywania. Otworzylem praktycznie, zeby robic z niego
    lokaty (przy czym te z dzienna trzeba robic na zewnatrz przez wniosek, a
    potem bedzie do nich podglad); tradycyjne lokaty lekko wyzej oprocentowane
    sa w srodku bankowosci internetowej, ale w porownaniu do 'dziennych' nie ma
    sensu ich otwierac. Po wprowadzeniu odbiorcow, przy wykonywaniu przelewow,
    jezeli zaczynasz wprowadzac nazwe odbiorcy system podpowiada odbiorcow z
    wprowadzonej bazy, sa tez kopiowania przelewow i inne rzeczy, ktorych
    jeszcze nie doswiadczylem. W zasadzie konto jest na 0%, chyba ze saldo
    utrzyma sie powyzej 10tys., ale wtedy i tak netto wychodzi gorzej niz
    EB-oszczedn. karty nie mam- nie jest konieczna. Poczta wewnetrzna jest.
    Generalnie oni dopiero planuja chyba wiecej produktow, bo to sa poczatki.
    Chca byc bankiem prawie wirtualnym, gdyz obsluga kasowa jest czesciowa,
    pelnomocnictwa udzielane samemu przez bankowosc internet, ale dotycza tylko
    bankowosci internetowej, troche przypomina to budowanie banku wirtualnego w
    oparciu o bank realny, ale model tego bedzie kompletnie inny niz Aliora, nie
    ma co marzyc o wplatach czy wyplatach na szersza skale w placowce, o walucie
    mozna calkowicie zapomniec, gdyz z inf. jakie uzyskalem w oddziale, to mozna
    jedynie wplacic na lokate walutowa(takie maja w ofercie), ale wyplata lylko
    przelewem swift (czyli nie tanio). Placowek jest na razie 5 ma byc docelowo
    10 w tym roku i to potwierdza chyba kierunek na bank wirtualny.