eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z InteligoRe: Problem z Inteligo
  • Data: 2002-01-25 21:09:39
    Temat: Re: Problem z Inteligo
    Od: Marcin Wabik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 25 Jan 2002 22:02:48 +0100, "Stiwi" <s...@s...pl>
    wrote:


    >Wracajac do Expektu, jesli masz konto zlotowkowe,
    >to ze nie przyjeto Ci przelewu to dziwna sprawa.
    >Z tego co wiem to wina lezy po stronie Kredyt Banku.
    >Najlepiej wplacac karta, jesli masz VE Inteligo
    >to powinienes bez problemu zrobic depozyt
    >w Expekcie, jak i u innych bukmacherow.

    Ja mialem ten sam problem - karte Inteligo system nie akceptowal wiec
    zrobilem przelew do KB, ale po 2 dniach zadzwonila jakas pani z
    Inteligo i kazala mi wyslac jakies oswiarczenie/rachunek, czy
    cokolwiek innego... A, ze nic nie wyslalem to dalem sobie spokoj i
    kasa wrocila mi na konto. A z systemow buchmacherskich wyleczylem sie
    dzieki 5 euro na dzien dobry w Unibecie, ktore tak szybko jak przyszly
    tak szybko poszly :)))


    --
    Pozdrowienia,
    Marcin Wabik mailto:m...@w...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1