eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Open Finance - dzwonia, mimo braku zgodyRe: Problem z Open Finance - dzwonia, mimo braku zgody
  • Data: 2013-05-22 11:15:58
    Temat: Re: Problem z Open Finance - dzwonia, mimo braku zgody
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:97770e88-bf0b-479d-a46b-0fe61e524a7d@g7g2000vbv
    .googlegroups.com...
    > Dodam tylko, ze nigdy nie dostalem pisemnej informacji o zakresie
    > przetwarzania moich danych - o ktora wnioskowalem przy wypowiedzeniu
    > umowy. Mimo, ze wlasciciel zbioru danych na obowiazek takich
    > informacji udzielic.

    Odnośnie tego, już znalazłem:

    "Art. 54. Kto administrując zbiorem danych nie dopełnia obowiązku
    poinformowania osoby, której dane dotyczą, o jej prawach lub
    przekazania tej osobie informacji umożliwiających korzystanie z praw
    przyznanych jej w niniejszej ustawie, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."

    Ponieważ chodzi o odpowiedzialność karną, zgłoszenia dokonuje
    się na policji (http://www.giodo.gov.pl/163/id_art/1203/j/pl/ na
    samym dole strony).

    A co do telefonów, być może skuteczne będzie złożenie reklamacji?
    Kiedyś Alior przysyłał mi spam za pomocą SMS; napisałem wówczas
    reklamację i dostałem odpowiedź przepraszającą, w której został
    zidentyfikowany pracownik, który zawinił, takoż osoba odpowiadająca
    na reklamację się podpisała. Czyli ileś-tam osób musiało się tym
    zajmować i skutek był taki, że już więcej spamu nie dostałem. Może
    spróbuj tej drogi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1