  • Data: 2004-11-24 14:14:20
    Temat: Re: Problem z czekiem z zagranicy
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sieci
    >
    > gdyby to było tak banalnie proste jak piszesz to nikt o zdrowych zmysłach
    > nie wystawiłby nikomu czeku - gdyż automatycznie wystawiał się na strzał

    dlatego nie lubie wystawiac czekow, bo mozna stracic sporo kasy :(
    ja jak moge, to place money orderem, a jak juz musze czek wystawic, to do konta
    checking, a potem szybko kwote z saving transferuje na checking w tym samym
    banku.

    A banalne to jest tak jak z nr karty kredytowej/obciazeniowej/debetowej
    wypuklej, tam tez wystarczy nr karty, date waznosci + imie i nazwisko.

    a prawo federane oczywiscie chroni, tak jak i wlasiciceli kart kredytowych. w
    polsce tez jest ochrona kart kredytowych ustawowo, wiec czemu nie podasz swoich
    nr w siecie? bylbys zadowolony, jakby ktos twoje dane upublicznil w sieci?