  • Data: 2006-12-22 11:54:38
    Temat: Re: Problem z kredytem hipotecznym
    Od: " mrks" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek. <p...@t...pl> napisał(a):
    [...]

    > moj wniosek byl zlozony ok 20 listopada,
    > i wstepna decyzje mialem 4 grudnia, a w ten poniedzialek podpisalem umowe.
    > Z tego co mowil mi moj doradca to maja od cholery wnioskow.
    > ja zalatwialem kredyt przez expandera, dostalem doradce ds klientow
    > kluczowych
    > i dzieki temu sprawy byly zalatwiane na wyzszym poziomie....
    >
    > a co do dewelopera to trafilem na dosyc rozsadnego, bo pomimo tego ze druga
    > transze mialem do 15 grudnia to mam dodatkowo 30 dni na wplate, bez zadnych
    > konsekwencji.
    >
    > pzdr
> [...]

    Tak, tez slyszalem o ogromnej ilosci wnioskow.
    Ja ze swojej strony dodam, ze bylem i w Expanderze i Open Finance i nie wiem
    czemu ale ich wyliczenia dot. rat kredytow okazaly sie wyzsze (nie duzo, ale
    zawsze) niz w rzeczonym mBanku i Millienium, na ktore ostatecznie nie
    zdecydowalem sie. Tak to juz jest jak probuje sie oszczedzic pare groszy....