eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniem do CitibankuRe: Problem z logowaniem do Citibanku
  • Data: 2005-02-28 11:23:38
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wojtas" <w...@N...m6net.eu.org> napisał w wiadomości
    news:cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org...
    > Witam serdecznie!
    >
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    > przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z czymś
    > takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do Inteligo
    > loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za odpowiedź
    > serdecznie dziękuję.
    >
    > Wojtas

    A nie uważacie, że Citibank "autoryzuje" użytkowników w skandaliczny sposób
    (za pomocą danych, które powinny być strzeżone). Może by tak pomyśleć o
    lobbingu na żecz zmiany tych procedur na żecz numeru klienta i hasła + listy
    haseł jednorazowych. Zresztą prnews na stronie
    http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,9231 pisze o "zabezpieczeniach"
    w amerykańskich bankach, które dopiero teraz budzą się ze snu i myślą o ich
    poprawie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1