eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z obciazeniem na karcieRe: Problem z obciazeniem na karcie
  • Data: 2006-04-04 21:32:53
    Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
    Od: "mmmc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to sa szanse ze bedzie to jedna transakcja
    wiec spij spokojnie

    pozdrawiam

    mmmmc



    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e0ulc1$9c3$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "mmmc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
    >> internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten
    >> bilet i pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co
    >> piszesz linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
    >> Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.
    >
    > Niezupelnie.
    > AirCanada.com
    > rezerwacja, po wprowadzeniu danych karty platniczej, zakonczona tekstem:
    >
    > Ten bilet musi byc wystawiony papierowo. Skontaktuj sie z dowolnym biurem
    > podrozy" (jak sie pozniej okazalo chodzilo o dowolne przedstawicielstwo
    > AirCanada)
    >
    > W tym momencie na koncie pojawila sie pierwsza blokada. (pieniadze nie
    > zeszly z konta, sa tylko zablokowane).
    >
    > Telefon do biura AirCanada w Warszawie z prosba o wystawienie biletu,
    > potwierdzenie danych ze wspomnianej wyzej rezerwacji w tym numeru karty,
    > wystawiony bilet i faktura ma przyjsc poczta polecona.
    >
    > Wieczorem patrze i widze druga blokade na taka sama kwote. Jedynie
    > domyslam sie, ze biuro podrozy dokonalo jakiejs operacji ktora skutkowala
    > zablokowaniem srodkow. Pieniadze wciaz nie zeszly z konta.
    >
    > Ani jedna ani druga blokada nie zostala jeszcze rozliczona.
    >
    > Dzisiaj telefon do rzeczonego biura w Warszawie i pytanie - mam 2 blokady,
    > co jest. Pani nie wyrazila zdziwienia, zapewnila, ze sciagnieta zostanie
    > tylko 1 kwota - przez biuro, a nie przez AirCanada.
    >
    > Pozyjemy zobaczymy.
    > Bilet bedzie jeden, bo telefonicznie z biurem potwierdzalem rezerwacje
    > zrobiona przez internet.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1