eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z polaczeniem do konta w mBankuRe: Problem z polaczeniem do konta w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
    From: "Julek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z polaczeniem do konta w mBanku
    Date: Thu, 7 Aug 2003 21:25:24 +0200
    Organization: TORMAN
    Lines: 44
    Message-ID: <bgu93q$eor$1@flis.man.torun.pl>
    References: <bgtvrp$3um$1@flis.man.torun.pl> <bgu3gs$hpl$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net.vaos.com.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1060284346 15131 80.55.149.238 (7 Aug 2003 19:25:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Aug 2003 19:25:46 GMT
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:254712
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bgu3gs$hpl$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:bgtvrp$3um$1@flis.man.torun.pl...
    > > Dzisiaj zalozylem IzyyKonto w mBanku. Ustalilem haslo na telefon i haslo
    > na
    > > internet. Jak probowalem zalogowac sie przez internet, na nastepnej
    > stronie
    > > bylo napisane zeby zmienic to haslo 8-cyfrowe na alfanumeryczne.
    Wpisalem
    > > stare haslo i dwa razy nowe haslo, a na nastepnej stronie bylo napisane
    > > tylko cos takiego:
    > > Ostatnie poprawne logowanie: nigdy
    > > Ostatnie niepoprawne logowanie: nigdy
    > > ( czy cos w tym stylu)
    > > Jak probowalem sie jeszcze raz logowac na konto, to jak wpisywalem stare
    > > haslo cyfrowe albo cos innego, to pisalo, ze blad logowania ( czyli
    > znaczy,
    > > ze zmienilo haslo), a jak sie logowalem z nowym haslem, to pokazywala mi
    > sie
    > > strona
    > > https://www.mbank.com.pl/ib_Login_Verification.asp, i nic na niej nie
    bylo
    > > wyswietlone!
    > > Zadzwonilem sie spytac czemu tak jest to ona powiedziala zebym sprobowal
    > > jeszcze raz i zablokowala mi dostep do konta przez internet i
    powiedziala,
    > > zebym ja je jeszcze raz odblokowal. Jak je odblokowalem, robilem to samo
    > co
    > > wtedy i wszystko sie zrobilo dokladnie tak samo ( z jedna roznica, na
    tej
    > > stronie po zmianie hasla obok "Ostatnie poprawne logowanie" i "Ostatnie
    > > niepoprawne logowanie" byly wypisane jakies daty i godziny).
    > > Czy ktos wie jak temu zaradzic?
    > >
    > >
    > Zajrzyj tutaj
    > http://www.mbank.com.pl/wiecej/bezpieczenstwo/przegl
    adarka.html

    Dzieki wam! Juz dziala.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1