eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z przelewem na nowe konto InteligoRe: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
    Date: Fri, 8 Nov 2002 10:20:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <aqg10f$i02$1@news2.tpi.pl>
    References: <aqb91e$1q8$1@news2.tpi.pl> <aqdc48$6qo$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pk29.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1036748623 18434 217.99.112.29 (8 Nov 2002 09:43:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Nov 2002 09:43:43 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    X-Subject: Odp: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211988
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqdc48$6qo$1@news.tpi.pl...
    >
    >
    > Natknąłem się i to w dodatku wewnątrz PKO BP SA. Od kilkunastu miesięcy
    mam
    > stałe zlecenie przelewania 5-go k.m. pewnej kwoty z PKO BO do Inteligo
    (taka
    > lokata). W poniedziałek zmieniłem kwotę i przy okazji także numer
    > rozliczeniowy banku. I co? Z PKO BP pieniądze zeszły 5-go jak zawsze, a w
    > Inteligo nie pojawiły się do dzisiaj. Dotąd wszystko działało bez zarzutu
    > tzn. pieniądze w Inteligo były zawsze następnego dnia.
    >

    Dodaję dla porządku. Po przejęciu Inteligo przez PKOBPSA i zmianie numeru
    rozliczeniowego czas przelewu z PKOBPSA do Inteligo (czyli w ramach jednego
    banku) wydłużył się z 1 do 3 dni roboczych. Kasa, o której pisałem została
    zaksięgowana w 8/11 w piątek pomiędzy 8 a 10 rano.


    --
    ----------------------------------------------
    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    ----------------------------------------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1