  • Data: 2004-07-22 09:29:24
    Temat: Re: Problem z przelewem z mBanku
    Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krystek <k...@p...space.mailbox> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Tak jak sugerowali koledzy sprawdź czy na końcu tych 26 znaków nie
    > "dokleiła się" spacja.

    Faktycznie, dobrze sugerowali :) Teraz już wszystko gra :)

    > [myślnik myślnik spacja] - jeśli program wstawia Ci sygnaturki podczas
    > edycji wiadomości albo wpisujesz je ręcznie czy kopiujesz z pliku to
    > zawsze możesz dopisać po ostatnim myślniku spację i klepnąć enter. Wtedy
    > będzie OK.

    Ktoś mi kiedyś mowil, że w tej wersji OE delimitera w ogole nie da się
    dobrze ustawić. O ile to prawda (a sklaniam się do tej opcji wlaśnie bo już
    kilka razy próbowalam poprawnie ustawić delimiter i dalej jest nie tak) to
    powinnam raczej zrezygnować z sygnaturki (co niniejszym i czynię).

    Alez blondynką zawiało...
    ;-)

    Dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam