  • Data: 2005-12-07 14:55:50
    Temat: Re: Problem z wyborem trzeciego filaru emerytury
    Od: Ranwers <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Obecnie mam 28 lat, drugi filar emerytury posiadam w CU i zastanawiam sie
    > nad trzecim filarem.
    > Z archiwum grupy dowiedzialem sie, ze najlepiej oddzielac oszczedzanie na
    > trzecim filarze od ubezpieczenia na zycie.
    > Tak wiec poszukuje formy oszczedzania bez zadnych ubezpieczen. Mysle o
    > jakims funduzy inwestycyjnym.
    > Na dluzszy okres czasu polecany jest fundusz agresywny (inwestycje w akcje).
    > Bede wdzieczny za opinie ze taki sposob oszczedzania bedzie dla mnie dobry,
    > jestem w stanie placic miesieczna skladka w
> [...]

    Witam!

    Jeżeli chodzi o trzeci filar, to polecam Ci Eventusa, gdzie w
    przeciwieństwie do polecanych funduszy masz gwarantowane minimalne
    oprocentowanie. Niewątpliwym plusem jest też zwolnienie z 19% podatku Belki.

    Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania zapraszam na priv

    A o Eventusie możesz jeszcze poczytać tutaj:
    http://www.hmi-world.pl/produkty.html
    http://www.hestia.pl/sigeh/servlet/www.SIG_TopicServ
    let?EM=2265&TOP_ID=1267