    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Produkt oszczednosciowy "dla dziecka"
    Date: Sun, 23 May 2010 18:06:24 +0200

    Kwik wrote:

    > Czolem,
    >
    > Czy istnieja jakies sensowne produkty oszczednosciowe "dla dzieci"?
    > Chodzi mi o mozliwosc odkladania skromnych kwot (100-150 zl/m-c) i
    > program z zapadalnoscia ok. 2026 - 2030 roku.

    20 lat, przy 150 pln/m-c, to sie zmiescisz w BFG i o ile nie nastapi
    totalny krach systemu finansowego, to wyciagniesz z tego "procent skladany".
    mozesz spokojnie na jednym koncie oszczednosciowym z dzienna kapitalizacja
    odkladac, a potem rozbic saldo na kilka zeby uniknac belki, a kiedys
    w przyszlosci, to dziecko zadecyduje co z tym upstartem zrobic :)

    moj plan oszczednosciowy dla dziecka, to regularne nadplacanie kredytu
    hipotecznego z 2005-go roku. jak sie juz przekrece, to bedzie mialo fajne
    lokum w dobrej lokalizacji...