  • Data: 2009-01-07 10:51:06
    Temat: Re: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dokladnie tak mysle. Rozlucki byl jedynie urzednikiem na wysokim stolku.
    > Skoro na swiecie mamy tylu wspanialych ekonomistow, to dlaczego mamy dookola
    > taki syf. Metody modelowe zawiodly? Prognozy dot. cen ropy dla LOT'u tez
    > robili wybitni ekonomisci za grube miliony. Alan Greenspan - tez ekonomista,
    > Rozlucki moglby mu czyscic szyby w aucie i jakie efekty? Znajdz mi
    > ekonomiste, ktory powiedzialby wczesniej, ze dolar pojdzie w gore przy
    > ogolnym krachu w sektorze finansowym w USA. Za bardzo wierzysz w ekonomistow.
    >
    > D.

    Jara, Ty coraz bardziej zaczynasz przypominać szarlatana rodem z bagien. Uważaj
    abyś się sam na stosie nie spalił, a właściwie aby samozapłon nie wystąpił. Ta
    prognoza jak na razie nie ma żadnych podstaw do spełnienia, a to wyraźnie
    wynika z AT. To że nadal usiłujesz manipulować tą grupą nie daje Ci podstaw do
    twierdzenia, że masz choćby odrobinę pojęcia o światowej ekonomi. Nieraz
    zabłyśniesz genialnym stwierdzeniem po czym za niedługo obnarzasz się
    ignorancją. Nadal już nie tylko nasz kraj ale już cały świat oceniasz z
    perspektywy drobnego spekulanta. Tak na prawdę to najbardziej mnie interesuje
    po co Ty i Twoja sitwa to robicie.