eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProgram VIP-er w PEKAO SA - kto jest dostawcą tego oprogramowaniaRe: Program VIP-er w PEKAO SA - kto jest dostawcą tego oprogramowania
  • Data: 2002-02-07 18:05:37
    Temat: Re: Program VIP-er w PEKAO SA - kto jest dostawcą tego oprogramowania
    Od: "Kroko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > ktory to oddzial w Warszawie? Na Pl. Bankowym obsluga VIP jest super i nie
    > ma sie do czego przyczepic.

    To jest filia X odzialu w W-wie Miedzylesiu. W tym banku VIPow najczesciej
    mozna spotkac w kolejce do zwyklego okienka. Wprawdzie jest specjalne
    pomieszczenie dla VIPow, ale osobisty doradca zawyczaj obsluguje zwykle
    bankowe okienko.

    Dopoki byla mila Pani, u ktorej zakladalem konto, to nie bylo cyrkow ze
    sprawdzaniem podpisu. (pozniej okazalo sie, ze dziki niej czekalem 2
    miesiace na Maestro). Jak przyszla nowa to juz wszystko lezy.

    30 minut to ja czekam w kolejce do obslugi dla VIPow:((((

    Kroko