    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Programy do obslugi konta
    Date: Wed, 25 Jul 2007 22:44:51 +0200

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 21:21:27 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > To nie wada, tylko brak współpracy ze strony banków

    Jeśli programowi udaje się ściągać z banku wszystkie dane dotyczące
    wykonanych operacji, to do czego autorom potrzebna współpraca banku dla
    wydrukowania potwierdzenia przelewu?
    Przecież wszystkie dane do wydrukowania takiego potwierdzenia już
    program posiada!
    Wystarczyłoby wydrukować zawartość okna "Podgląd operacji bankowej",
    oczywiście po poprawieniu lub w ostateczności usunięciu tego
    nieszczęsnego statusu operacji.

    > Tak widocznie podaje system bankowy :)

    Nie bardzo chce mi się w to wierzyć, zwłaszcza że w mBanku na stronie
    szczegółów wykonanej operacji w ogóle nie ma takiego rekordu.
    Raczej podejrzewam, że jest to owoc nadmiernej inwencji autorów programu
    Sokaris.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof