  • Data: 2002-04-05 11:00:18
    Temat: Re: Programy typu MSmoney czy GnuCash
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia czw, 04 kwi 2002 at 08:39 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):
    > Jak jest z importem rachunków bankowych? Z tego co widzę to standardem
    > jest format *.qif - czy są dostępne jakieś narzędzia do stworzenia z
    > wyciagu takiego pliku. No i oczywiście gdzie są :)

    zrobiłem taki konwertorek dla mbanku (btw kto jak kto ale mbank to
    mógłby dane w takim formacie udostepniać)
    http://canin.tel.debica.pl/qif

    drugą stroną transakcji jest unknown(uzytkownik lepiej wie gdzie
    przenieść tą transakcję), z wyjątkiem transakcji pomiędzy
    kontami emaxi ekonto, które poprawnie powinny byc rozpoznawane.
    GnuCash księguje je poprawnie (ostrzegając o duplikatach ale ich nie
    usuwa automatycznie. Quicken wydaje się że importuje prawidłowo (ale
    zbyt mało go znam aby cos powiedzieć.

    Jurek