eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProjekt BIG DATA - Alior mi to wszystko ładnie wytłumaczył, więc nie ma się czego bać ;)Re: Projekt BIG DATA - Alior mi to wszystko ładnie wytłumaczył, więc nie ma się czego bać ;)
  • Data: 2013-02-22 20:18:54
    Temat: Re: Projekt BIG DATA - Alior mi to wszystko ładnie wytłumaczył, więc nie ma się czego bać ;)
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Feb 2013 18:20:44 +0000, xbartx napisał(a):

    > Słyszałem z jakim entuzjazmem i wrodzonym emejzingiem wypowiadał się Pan
    > Wice i zdanie swoje mam, więc powoli zwijam żagiel

    No niestety, Alior z poważnego banku dla poważnych ludzi powoli zmienia
    się w jakąś łapaczkę fejsbókowych opowiastek od klientów, którzy mogą
    tysiaka czy dwa wpłacić im na 2 dni w miesiącu.
    Jesienią skasowałem rachunek, a teraz -- nie czekam nawet na rozwój
    wypadków -- spłacam kredytówkę i też mówię im "farewell".

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://legeartis.org.pl