  • Data: 2009-03-22 07:53:52
    Temat: Re: Projekt PI - jakieś propozycje zmian dotyczące rynków ?
    Od: Doradca <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc pisze:
    > 1. Skąd pewność, że wybory odbędą się w 2011 r?
    > 2. "If voting could really change things,it would be illegal"
    > (Gdyby wybory mogły coś zmienić, byłyby nielegalne) Revolution Books, New
    > York , New York .
    > 3. NTG

    Ad1. nie ma to znaczenia. jak dla mnie, to w najbliższych wyborach
    mozna hurtowo rzucic poparcie na UPR i w kolejnych wygrac samodzielnie.
    zreszta ja bym wolal, zeby bylo to bardziej platforma dla dyskusji
    obywateli z roznymi partiami i forum dla nieznanych partii plus 3,14 ;)

    Ad2. możliwości jakie daje internet sa nie do ogrniecia dla sporej
    czesci ludzkosci. niewielu zauwazylo skokowy przyrost Wolnosci

    Ad3. jak klotnie sa na tej grupie o polityce to rozumiem, ale NTG dla
    wartosciowych koncepcji ?

    pozdrawiam
    Tomasz