  • Data: 2004-01-17 23:19:14
    Temat: Re: Promocyjne wydanie KK ?
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości news:bucdga$ai0
    > i po 4. - to juz nie promocja, ale wygoda - w mBanku - wygoda to brak
    > oczekiwania banku, ze przyniesiesz zaswiadcznie o zarobkach

    mowisz ze paranoja - zgadzam sie z tym stwierdzeniem w calej rozciagosci
    :-)
    sam osobiscie zlozylem do mbanku kiedys tam - chec przeniesienia kk z lukasa
    oczywiscie - paranoja wielka to byla z mojej strony - bo po raz ktorys
    myslalem, ze mbank to bank - a to tylko takie male "m"
    wymagania jakby dla golda przy przeniesieniu, a potem musialem sie prosic w
    innych bankach aby niewazne juz zasiadczenia zaakceptowali 9bo oczywiscie
    odmowa przyszla znacznie po miesiacu - po wstepnej pelnej zgodzie) - to
    niestet standard w "m" zarzadzanym przez weterynarzy i innej masci
    niefachowcow
    nic wiecej paranoicznego jak przenoszenie sie z kk do tego pseudo'm'
    ps
    to samo tyczy sie przenoszenia rowniez i linii kredytowej - wystarczy
    poczytac archiwum ilu zroniono w buca - poprzednia linia wypowiedziana -
    nowa po ponad miesiacu odmowna - oczywiscie po wstepnej zgodzie