  • Data: 2005-07-09 20:02:57
    Temat: Re: Proponuje 15 min ciszy...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "LUBA" <l...@o...com> writes:

    > Jeśli powiesz że swój punkt widzenia stworzyłeś sam to sorrry ale odpadam.
    > Jesteś ofiarą kampani medialnej jak na Białorusi.

    Mam wrazenie ze te dwie mozliwosci wzajemnie sie wykluczaja.

    Dlaczego uwazasz ze ja w ogole np. mam telewizor (takie cos do
    ogladania TV z eteru, a nie monitor do DVD)? Albo np. inne radio?

    > Codziennie media wtłaczają
    > punkt widzenia jednej strony,

    Ale komu? Wylacz owe media i po klopocie.

    > nie dając żadej szansy drugiej.

    Szanse na poznanie rzeczywistosci sa, tylko trzeba tego _chciec_.
    Jasne ze latwiej wlaczyc telewizor i obejrzec telenowele.

    > Ale może się mylę. Podziel się z nami kiedy to miałeś dostęp do inforamcji z
    > drugiej strony?

    Caly czas go mam. Ty zapewne takze. Trzeba tylko umiec te informacje
    wyszukac.

    Tylko czy to jest tylko "z drugiej strony"? Informacje sa z wielu
    zupelnie roznych stron.

    Aczkolwiek przyznaje ze to ma sie raczej srednio do tematu grupy
    - zamiast narzekac na media, wylacz telewizor i poszukaj informacji
    od owych "drugich stron".
    --
    Krzysztof Halasa