  • Data: 2003-04-23 11:46:18
    Temat: Re: Propozycja z mbanku Dopuszczalne Saldo Debetowe
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > napisali że nie pobierają żadnych opłat za przyznanie DSD
    >
    > pożyczać od nich w sumie nic nie chcę - potraktowałem to jako ciekawostkę -
    > na zasadzie a może mi się kiedyś przydałaby historia - ale czy taka historia
    > klienta któremu przyznali DSD ale z niego nie korzystał jest dobra dla
    > innego banku ??

    Może mają jakąś promocję i za przyznanie nie pobierają... Ale jesli nie potrzebujesz,
    to podobnie jak Dave, ja bym nie brał tego. Jesli Ci to proponują, to znaczy że
    dobrze Cię oceniaja jako klienta, więc jak będziesz kiedyś potrzebował, to pewnie
    też Ci dadzą.
    Nasze banki jakoś tak średnio interesują się pozytywną historią kredytową z innych
    banków. Taki kredyt może nawet wpłynąć na Twoją niekorzyść w razie gdybyś chciał np.
    kartę kredytową, bo w zasadzie należy uwzględnić go w opisie zobowiązań finansowych
    (tak przynajmniej jest przy KK BZWBK)

    Miłego dnia
    Tomek