eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProste pytanieRe: Proste pytanie
  • Data: 2006-07-04 18:21:14
    Temat: Re: Proste pytanie
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Sz. wrote:
    > witek napisał(a):
    >> Marcin Sz. wrote:
    >>> A czemu dobrze?
    >>> IMO już od dawna wstukanie PINu nie uniemożliwia reklamacji.
    >>>
    >> Nie, no reklamację to zawsze możesz złożyć.
    >> Tylko chodzi o skutek tej reklamacji. Zwykle zostaje odrzucona.
    > A jeśli jest podpis, to nie zostaje?
    > Poważnie pytam.
    > BTW., rzadko kiedy kasjerka sprawdza, czy podpis się zgadza.

    To problem sklepu.
    W momencie kiedy ty składasz reklamację, informacja o niej idzie do
    sklepu, który ma wykazać, że to ty kupowałeś, a nie ktoś inny.
    Jak nie przekonają banku, czyli podpis będzie byel jaki, albo nie bedzie
    w ogole, to sklep jest w plecy.

    Jak do takiej transakcji poszedł pin, to "podpis" jest perfekcyjny.
    Sklep dostarcza informcję, że transakcja była autoryzowana pinem i umywa
    ręce.
    A ponieważ bank nakłada na ciebie wymóg utrzymania pinu w tajemnicy, to
    jeśli ktoś go użył, to bank się wykręca sianem, że to ty nie utrzymałeś
    pinu w tajemnicy.
    Banki, które mają w swoim regulaminie, że za transakcjie z pinem nie
    ponoszą odpowiedzialności nalezy omijać z daleka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1