  • Data: 2007-11-12 17:58:24
    Temat: Re: Prowizja od wpłaty do innego banku
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fha1sj$fa9$1@inews.gazeta.pl...

    > Pytanie brzmiało " Interesuje mnie jaka jest pobierana prowizja od
    > wpłat do innych banków w:"

    Ooo, widzę że ciągle nie załapałeś...;-)
    Otóż nieprawda, pytanie było inne a jego najważniejszą część
    wyciąłeś - tam były wymienione banki które pytka interesują.
    A ty odpowiedziałeś w/s banku który go nie interesował.

    P: Ile kosztują panele typ XYZ w Castoramie?
    O: W OBI są po 73,50
    ;-))

    Pozdrowienia
    --