    From: "miecznik" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prowizje, a mbank
    Date: 12 Jan 2004 17:42:25 +0100

    > Niestety moj bank PeKaO SA pobiera oplate.
    > Darek

    To zmień na inny, jesli 60 groszy od przelewu internetowego to dla Ciebie duza
    kwota!

    Ja problem przelewow do bankow internetowych rostrzygnalem w nastepuajcy sposob:

    1)Lukas Bank e-Konto (zwykłe) - wpłata u nich w placówce, a potem przelew
    internetowy (dokonywany nawet w tej samej placówce, podchodzę do komputerka dla
    e-klientów i przerzucam dalej. A! I jeszcze kawkę popijam!)
    2)Inteligo w PKO BP -> (Polecenie Zapłaty) -> VW Bank direct
    Wpłacam w placówkach PKO BP na konto Inteligo. Dzwonię do VW Bank direct, aby
    pobrali moją wpłatę z Inteligo drogą PZ na moje konto u nich.
    3)Podaję numer rachunku w mBanku odpowiedniemu urzędowi, który wypłaca mi
    świadczenie lub pracodawcy, który wypłaca mi pensje. Oni już bezpośrednio
    przelewają mi na moje eKonto.
    4)Od powyższych operacji nie mam pobieranych żadnych opłat. Czasem zdarza się,
    że pracodawca odejmuje sobie od pensji 3 złote za przelew. Ale to i tak się
    opłaca, bo na rękę on nie wypłaca. Ewentualnie może jeszcze przekazać przez
    Pocztę Polską, ale wtedy odejmuje sobie już 5 złotych.