eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas BankRe: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
  • Data: 2006-04-24 23:44:55
    Temat: Re: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    Od: "Piterson" <p...@h...plx> szukaj wiadomości tego autora

    "PiotrF" <...@...pl> napisał(a):
    > przede wszystkim jeśli coś jest tak ważne że niedostarczenie tego
    > powoduje
    > finansową karę to powinno byc do mnie wysłane poleconym !!!

    jeszcze czego, abym po każdy wyciąg latał na pocztę, jak mnie listonosz nie
    zastanie w domu, to ja wolę już przedzwonić na LUKASlinię i zapytać ile
    jest na tym wyciągu

    > a nie to że ja mam pilnować terminów i czy poczta dostarcza list czy nie,

    > albo czy bank wysle lub nie.

    bank wysyła, a nasza poczta jest jaka jest, zdarzyło mi się już, że
    przesyłka zaginęła, a raz nawet polecony zaginął, reklamacja w trakcje
    rozpatrywania, już 2 miesiąc poczta nie odpisuje, a może wysłali, tylko
    zaginęło? :))

    > Jak sie ma tone korespondencji to czasem się wydaje że już płaciłem,albo
    > przyjdzie lada dzień.

    polecam program do zarzadzania swoimi finansami, skoro masz z tym problemy,
    ja aby o niczym nie zapomniec uzywam Moje Konto (jzk.pl)

    > a w banku mają moj mail nr telefonu, pocztę wewnętrzną bankową, mogą
    > wysyłać przypomnienia
    > ale po co lepiej walić kary i na tym zarabiać bo klient i tak zaplaci

    masz szczęście, że tylko 30zł, bo mój Citek naliczył mi 49zł za 1 dzień
    spóźnienia, ale to moja wina, bo wyciąg gdzieś walnąłem i zapomniałem

    > tam orange potrafi dzien wczesniej przed terminem platnosci wyslac monit
    > smsem
    > nie chcą abym używał ich karty to nie będę, jak tylko reklamacja bedzie
    > odmowna rezygnuję z ich super karty maxima bez podglądu transakcji

    no jak tak podchodzisz do całej sprawy to może zdecyduj się na kartę
    pre-paid, np. ING? wtedy nie zapomnisz spłacić zadłużenia na czas i nie
    będziesz łamał regulaminu, który zobowiązałeś się przestrzegać i spłacać
    zadłużenie w terminie...