  • Data: 2009-10-07 19:31:57
    Temat: Re: Przelew CHF z CITI do GE
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie nie pamietam kto mi to powiedzial. Koszty sa tylko tam gdzie
    > bank zdecyduje sie obciazyc klienta. Bank moze miec porozumienie z
    > korespondentem np. podstawie ktorego banki nie beda powieraly oplaty lub
    > bedzie oplata stala ('abonamentowa').
    > Najlepiej oczywiscie nie wierzyc plotkom i przetestowac. Mowimy
    > oczywiscie o opcji OUR, bo dla BEN/SHA moze to sie ksztaltowac zupelnie
    > inaczej.
    >
    > MK

    widzialem kiedys w ofercie jednego z bankow, ze koszty posrednikow
    liczone byly ryczaltowo np. 50 zl (tanio nie bylo) + zastrzezenie, ze
    jezeli ww. koszty bylyby wyższe niż 3x ryczalt to bank mialby prawo
    obciążyć nimi klienta...

    i skoro bank ponosi koszty to dlaczego mialby nimi klienta nie obciążyć
    skoro ma takie prawo?

    --
    pozdrawiam
    RobertS