  • 1. Data: 2007-12-07 01:24:44
    Temat: Re: Przelew do usa - prośba o pomoc
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fj9v2a$gi9$1@atlantis.news.tpi.pl>, a...@i...pl
    says...
> [...]
    > Bank Name & Address
    > J.P Morgan Chase
    > 1501 Ave M
    > Brooklyn, NY 11230
    > USA
    > 1-718-339-6003
    > Bank Account Number
    > 091110765965
    > Routing # / ABA #
    > 021000021
    > SWIFT CODE
    > CHASUS33
    >
    > I teraz jak to wpisac definiując przelew w mbanku ?
    > rachunek bankowy jakiś taki krótki
    > gdzie wpisac swift code ? co to jest ten routing ABA ?

    routing number to numer rozliczeniowy banku w USA (cos jak numer
    rozliczeniowy w polskim KIRze)

    Wyglada na to, ze SWIFT to biora sami na podstawie wpisanego adresu - bo
    rzeczywiscie nei widze pola na jego wpisanie

    AP

  • 2. Data: 2007-12-07 09:23:22
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > routing number to numer rozliczeniowy banku w USA (cos jak numer
    > rozliczeniowy w polskim KIRze)
    >
    > Wyglada na to, ze SWIFT to biora sami na podstawie wpisanego adresu - bo
    > rzeczywiscie nei widze pola na jego wpisanie

    Swift wpisać w pole "Instrukcje". Przynajmniej tak powiedzieli mi w
    m-Kiosku.

    Grzexs