    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew krajowy międzybankowy - jak długo?
    Date: Mon, 2 Jan 2012 20:57:02 +0100

    xbartx wrote:

    > A jakie to banki?
    > Często jest tak, że to co podają banki, szczególnie jako sesję
    > przychodzące, to tylko orientacyjne godziny, więc przelew może być
    > zarówno grubo prędzej jak i później albo w ogóle dopiero kolejną sesją
    > przyjść - IMO reguły nie ma.

    No właśnie nie ma reguły. Ale w sumie jak ktoś pyta kiedy
    dojdzie i jako dane wejściowe podaje "nadane dziś wieczorem"
    to może zadowoli go odpowiedź "jutro przed wieczorem"

    Z kolei jak na stronie chcą danych wejściowych z dokładnością godzinową,
    to takiego oczekiwałbym wyniku.

    Sprawdzałem przelewy zlecane raniutko około 5.00 - 6.00 lub wieczorem
    dnia poprzedniego z BZWBK oraz Inteligo do PekaoSA
    i nigdy nie były o 14 czy 11 jak podaje ta strona (zawsze później)
    podobnie opóźnione księgowanie przychodzących jest w mbanku i raiffim

    Sprawdzałem też np wychodzące raniutko z Eurobanku, PekaoSA, BZWBK do
    Inteligo
    i tam zawsze jest dostępna kwota około 11.00 a nie o 14.00 jak podaje strona

    Ktos pewnie w mechanizmie wyliczania
    źle powstawiał godziny rozliczeń sesji i tyle.
    Ale jak już operuje w godzinach, to niech będzie dokładnie ;-)