  • Data: 2002-09-01 13:21:07
    Temat: Re: Przelew na konto CDM Pekao
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin_P wrote:

    > Jak nic nie wiesz na ten temat to lepiej nie odpowiadaj.

    Wiem tyle, że dość często się to zmieniało (tzn. aktualizacje systemu
    wpływały na przetwarzanie różnych formatów rachunków), dlatego najlepiej
    sprawdzić wklejając, nie można polegać na informacjach z poprzednich
    prób. Sprawdzić jest łatwo, bo informacja o błędzie lub rozpoznanie
    banku jest zaraz po kliknięciu.

    Stąd moja rada, nie miało to być złośliwe.