  • Data: 2002-09-18 08:40:30
    Temat: Re: Przelew z ING?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trudne pytanie. w ing bsk szykuja sie wkrotce zmiany jakies, podobno
    > transakcje skladane po 8.10 beda wysylane elixirem w dniu nastepnym (czyli
    > praktyce wszystko)

    A wiesz jak jest teraz - szybciej? Przelew planuję w tym lub przyszłym
    tygodniu jak tylko otworzę konto w Lukasie.
    Jak eleksir pójdzie następnego dnia to w najlepszym wypadku dotrze na
    miejsce za 2 dni - dobrze kombinuję? Czyli w najlepszym wypadku dwa dni bez
    odsetek - sprytne.

    > wiec nie zapowiada sie ciekawie. jeszcze te cyrki z
    > papierowymi wyciagami ...

    A co z nimi ? Chyba jestem nie w temacie.

    >za duzo mnie wiaze by zmieniac bank, ale musze to
    > przemyslec... (a taki byl piekny, holenderski :) )

    Ja też go sobie kiedyś chwaliłem, a teraz zbyt wiele do niego dopłacam :-(
    Nawet w tych cudownych Okach (kiedyś to ta lokata mnie przekonała do tego
    banku) oprocentowanie wynosi mniej niż np. Lukas daje na ROR, i to
    praktycznie bez żadnych opłat za przelewy, tokena i karty.
    Tak więc już chyba wbił się ten ostatni gwóźdź do trumny.
    Teraz tylko myślę jak najmniej boleśnie przenieść kasę i rachunek z jednego
    banku do drugiego.

    > a tak BTW to nie wiem, czy wyplaty gotowkowej 50K nie musisz zglaszac
    dzien
    > wczesniej, sprawdz bo skasuja Cie extra prowizja dodatkowo.

    W tabeli opłat i prowizji nic na ten temat nie ma więc chyba nie będą się
    wygłupiać.
    Ale może lepiej nim podejmę gotówkę się co do tego upewnię. Ja jednak
    wolałbym nie nosić tej reklamówki przez pół miasta :-)

    Gerard