  • Data: 2005-11-27 20:24:02
    Temat: Re: Przelew z Inteligo do BPH - jak długo
    Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3) Po otrzymaniu paczki Kir rozrzuca przelewy do skrzynek banków
    > odbiorców. Wylicza kwoty netto należne kazdemu bankowi - czyli patrząc na
    > to od strony banków pieniądze już w tym momencie trafiają na konto banku
    > odbiorcy. Ale _nie_ na konto klienta.
    > W specyfikacji, którą mam, Kir zastrzega sobie, że czas wykonania operacji
    > z tego punktu to maks. 2 h. Z tego bierze się minimalny teoretyczny czas
    > wykonania przelewu międzybankowego.

    Z Twojego opisu wynika, że gadamy o tym samym. Do Twojej wypowiedzi dołożę
    informację, że bank nadawca przed konkretną godziną zamykającą w KIR'ze
    zbieranie danych przed sesją może dane wysyłać kilka razy. Spowodowane to
    jest dążeniem do obniżenia kosztów.
    Zgodzę się też z Tobą, że księgowanie na rachunkach klientów w banku
    odbiorcy odbywa się w różnych dziwnych momentach powodujących zdenerwowanie
    klientów oczekujących na kasę.
    Zwracam Ci też uwagę, że moim zdaniem punktem 3 wypowiedzi zaprzeczyłeś
    wypowiedzi wcześniejszej, którą cytuję.............( Jeśli mamy taką
    sytuację to zlecenie wyszło z banku nadawcy, a bank odbiorca _nie_ zdążył go
    odebrać z KIRu. Przelew leży przez weekend własnie tam

    O ten drobny niuansik we fragmencie rozmowy szło.

    --
    PZDR, miszka_