  • Data: 2010-11-05 07:25:11
    Temat: Re: Przelew z data przyszla-Getinonline -raz jeszcze.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 19:59, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba to 'nowy' standard ich bankowosci, bo oto odpowiedz nadeslana z banku,
    > ze przelewow z data przyszla nie mozna wpisac, nie posiadajac na nie
    > srodkow:
    >
    > *W odpowiedzi na Panie pytanie informuje, ze jest to standardowe zachowanie
    > systemy bankowosci elektronicznej. Aby zlecic przelew z data przyszla nalezy
    > posiadac srodki jakie maja zostac przelane tym przelewem.*
    >
    > PS
    > Nie sprawdzalem organoleptycznie, ale czy to oznacza, ze ich system zaklada
    > blokade na srodki potrzebne do przelewu np. za miesiac?
> [...]

    Bzdura totalna.
    W EB mam poustawiane przelewy przyszle uwzgledniajace daty wplywu
    pensji, oraz poprzedzane przelewami z kont oszczedzajacych - ROR
    standardowo jest pusty.
    Nie znam banku w ktorym niemozliwe byloby (o ile jest mozliwe robienie
    przelewow przyszlych - np. ich blokada na emax+ w mBanku) zaplanowanie
    przelewu przyszlego bez posiadania aktualnie pokrycia - chyba, ze
    dotyczy to dnia "jutrzejszego" a przelew zakladamy wieczorem.