  • Data: 2008-02-01 12:53:56
    Temat: Re: Przelew z internetu niemile widziany?
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beer napisał(a):

    > TU Allianz przysłało mi propozycję (Umowę?) kontynuowania u nich
    > ubezpieczenia OC na samochód.
    > Jedna rzecz mnie zaciekawiła:
    > "Prosimy o wpłacenie (przelewem za pośrednictwem poczty lub banku)..."
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > itd..
    > Więc dzwonię do firmy i pytam, czy mam przez to rozumieć, że NIE MOGĘ
    > wykonać przelewu przez internet?

    A jak niby chcesz wykonać przelew przez internet bez pośrednictwa banku?
    Zgodnie z tym co napisali, wpłacasz przelewem za pośrednictwem banku. A
    sposób zlecenia dyspozycji przelewu nie jest specjalnie istotny.
    Większość banków ma dziś dostęp do konta przez internet, a efekt
    zlecenia przelewu przy okienku i przy monitorze jest identyczny.

    > Czy rzeczywiście drukowany np. z mbanku dowód wpłaty jest mniej ważny,
    > niż wydany na poczcie?

    A to już inna sprawa. Wydruk z mbanku możesz sobie sam łatwo spreparować
    w wordzie, a na świstku z poczty (albo po zleceniu bankowego przelewu z
    okienka) jest pieczątka i podpis.

    Karol