  • Data: 2008-02-02 13:32:47
    Temat: Re: Przelew z internetu niemile widziany?
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" s...@l...localdomain

    > Poczytaj ustawę najpierw, zanim zaczniesz się wypowiadać...

    Powiadasz, że polisa będzie ważna pomimo braku zapłaty składki? :)
    MZ każde oszustwo unieważnia umowę. :) Nawet ;) małżeństwa kościelne
    uznaje się za nieważne, jeśli dopuszczono się poważnego oszustwa :)
    przy zawieraniu, a podrobienie dowodu wpłaty IMO jest poważnym oszustwem.

    Jeśli jakaś ustawa prawi inaczej -- oświeć mnie i tę ustawę mi pokaż. :)
    Na razie jesteś strasznie tajemniczy, bo ustaw jest wiele. :)

    -=-

    I może symetria -- co wówczas, gdy za ten sam samochód (za to samo OC)
    zapłaciłem ubezpieczycielowi dwa razy?
    Ubezpieczyciel mi zwróci pieniądze, czy uzna, że sprzedał mi dwie polisy? :)

    --