  • Data: 2012-04-26 07:08:48
    Temat: Re: Przelew zagraniczny
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kosztów raczej nie unikniesz a banksterzy chronia jak oka w głowie informację
    > ile zapłacisz za przelew zanim go nie wyślesz ;)

    Raczej zanim nie dotrą do odbiorcy.
    Albo wybierasz OUR i płacisz z góry ustaloną, wysoka kwotę, albo, dla SHA i BEN
    czekasz na info od odbiorcy ile pieniędzy do niego dotarło i ile brakuje. A to
    ile zabiora po drodze to wielka niewiadoma. Mnie do tej pory najwięcej zabrali
    15 EUR a innym razem 25 USD.
    Ale i tak przy takiej kwocie przelew jest najtańszą formą dostarczenia kasy.

    MichalL