  • Data: 2004-05-14 13:17:52
    Temat: Re: Przelewy do UE
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek wrote:

    > o ile beneficjent nie jest głąbem i ew. przyjmie nieco zawyżony
    > przelew . Trzeba wybrać koszty dzielone, a wysłać kwotę powiększoną
    > o prowizję, jaką zabierze bank od beneficjena. Trzeba wcześniej
    > zasięgnąć informacji jaka to kwota.

    Beneficjent ma konto w niemieckim Postbanku. A oni na swojej www się
    chwalą[1], że za przelewy z/do UE nie pobierają prowizji, o ile w
    danych przelewu są zawarte BIC i IBAN. Więc być może beneficjent nie ma
    dodtakowych kosztów z tytułu tego przelewu.

    [1] jeśli moja znajomość niemieckiego nie jest niewystarczająca ;)

    --
    Pete