  • Data: 2003-02-28 08:51:49
    Temat: Re: Przelewy telefoniczne w Volkswagenie
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam na Plus Koncie kwote xxxx w zlotych i yy w groszach. W opcji przelew
    (obsluga telefoniczna) wstukuje ilosc zlotych cala kwote xxxx w zlotych, a w
    groszach cala kwote yy. Wyskakuje komunikat: "Podana kwota nie jest poprawna".
    Ale gdy wstukuje tylko w pelnych zlotych i podaje zero przy groszach, to
    automat
    mi przyjmuje. Czy tylko mi pojawia sie problem z przelaniem "koncowki" w
    groszach?

    W styczniu przy wykonywaniu automatycznego przelewu pięciokrotnie (w różnych
    dniach) usłyszałem komunikat "Podana kwota nie jest prawidłowa", chociaż była
    ona niższa od limitu dziennego i salda dostępnego. Zdenerwowałem się i wysłałem
    pismo do VW (panienki z centrum telefonicznego nie potrafiły mi wytłumaczyć
    źródła problemu). W odpowiedzi na pismo przyznali się do błędu i przeprosili.
    Może znów system im się rozjechał ?

    Jeżeli nie przechodzi Ci przelew na całą dostępną kwotę, to zawsze możesz
    podzielić go na dwa lub trzy przelewy. Mi pomagało.

    Piotrek