  • Data: 2007-01-24 17:41:37
    Temat: Re: Przelewy w Citi
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > 1. aktywowales sobie mozliwosc dodawania nowych odbiorcow na infolinii?

    Tak mi sie wydaje.

    > 2. musisz dodac odbiorce

    Dodalem, siebie :)

    > 3. aktywujesz ww.

    Nie da sie, bo kod wygasa.

    > to troche inaczej niz w innych bankach, ale mozna sie przyzwyczaic...
    > a u mnie kody dzialaja = nie wygasaja jakos nieziemsko szybko

    Ja chce z Citi robic przelewy tylko na swoje konto w Multi. Zdecydowanie
    Multi jest DUZO bardziej wygodne. I jak mam tak aktywowac odbiorce np.
    przy kazdym zakupie na Allegro lub jednorazowym przelewie to ja dziekuje
    za takie cos.

    > wlasnie zrobilem test, na kod czekalem dosc dlugo, ale aktywacja sie udala

    Ja tez czekam dlugo, w dodatku jak dostane kod to ten nie dziala. Jutro
    zadzwonie na Citiphone.

    --
    pozdrawiam
    Mithos