eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy w EurobankuRe: Przelewy w Eurobanku
  • Data: 2009-06-16 08:19:32
    Temat: Re: Przelewy w Eurobanku
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Cze, 09:34, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:13:31 +0200, krzysztofsf napisał(a):
    >
    > > Szkoda rowniez, ze system nie sprawdza, czy jednak nie pojawily sie
    > > srodki na koncie (wplata, zlecenie wewnetrzne) i nie ponawia proby
    > > realizacji nastepna sesja.
    >
    > Wydaje mi się, że ponawia pierwszą sesją następnego dnia albo ostatnią
    > poprzedniego. Zlecenie 12.05 się nie wykonało, przelałem ręcznie a
    > następnego dnia dostałem pocztą wewnętrzną:
    >
    > Kategoria       Inne
    > Tytuł  Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    > Data i godzina  13-05-2009 07:38:50
    > Autor   eurobank
    > Uwaga! Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    > [I tu dokładne dane zlecenia]
    > Zlecenie nie zostało zrealizowane. Powód niezrealizowania:Brak środków na
    > koncie

    No właśnie, u mnie dzisiaj "system" tego też nie napisał.
    Ale nie ma to większego znaczenia, że "system" wyśle komunikat po 24
    godzinach - to żadna informacja z punktu widzenia użytkownika, który
    zlecał przelew na konkretny dzień.
    Czy to naprawdę nie wydaje się co najmniej dziwne, że "systemowi"
    zajmuje 24 godziny, aby poinformować użytkownika o tym, iż nie wykonał
    operacji z poprzedniego dnia?
    Czy tam tysiąc Chińczyków to ręcznie sprawdza i wklepuje, a nie
    "system", przed którego obliczem padają na twarz wszyscy konsultanci
    EB?
    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1